det här med namn

Godmorgon!
Här sitter jag och reflekterar över hur många mattias/mathias jag känner/har i min telefon.
Där av en liten lista bara för nöjets skull=)

Mathias-Ica jobb
Mathias-Årsta
Mattias-Skallemeja/Vara
Mattias-uppsala
Mattias-Södertälje
Mattias-Rönninge
Mattias-skola

Där har ni min telefonbok i mobilen.
Och ja det händer ofta att ett sms skickas till fel Mathias/Mattias
och ja då skäms jag varje gång..

sen andra vanliga namn i min mobil är, martin anders/andreas
Lite frustrerande, kan ingen döpa sin son till, Lars, Crister, Bengt, Kenny
Får jag en son så ska han heta Lars-Krister!
/ma


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahaa, det där känner man ju igen, att man skickar till fel person. Men för mig behöver dom inte heta samma eller liknande. Min hjärna får kortslutning ändå :)

2009-05-03 @ 13:04:51
URL: http://www.nolow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0