en ovanlig dag

Trotts att jag har bultande huvudvärk och är trött så ska jag ändå ut och fotta med alex o erik. Ska äta en fet hamburgare på BK, jag är värd det eftersom det inte belv någon lunch i dag.
Dom på ica ringde mig strax efter 8 och det blev bestämt att jag skulle jobba 11-15. SKÖNT! Slippa att stänga denna vecka..
Klantigt av mig att glömma min rosa ägodel hemma, det resulterade i: inget jobb kort, inga kläder att jobba i och inga nycklar till skåpet samt inga pengar. Å andra sidan så kunde jag låna kläder där och det vart ingen större slada skedd. Under min rast roade jag mig med att äta knäckebröd och röka, ja vad gör man inte när det inte finns pengar tillgänligt.

Nej nu är det dags för mig att fixa till frisyren:)
/ma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0