Min nya stil!!

Det här är så typsikt mig, läste på en blogg om en tjej som har en bror som sökte folk för provklippning, helt gratis.
Jag mailade och han ringde upp mig i dag, att dömma så lät han ung. Vi bokade in en tid i dag kl 2, fick vänta en timme. Han var hur snygg osm helst född 90 och hur trevlig som helst! Spenderade 3 timmar med klippning. Gjorde en håranalys och pratade om min stil och hur jag ville ha håret.
Där efter bad han mig att berätta om mig själv och jag som hade fått en bra kännsla av killen var rak på sak och berättade om min vardag med medecin terapi och jobb.
Han gjorde verkligen mitt hår SEXIGT!  Kände mig riktigt sexig där jag satt och avgudade mig själv.
och efter då? Jo då smsar jag och fråga om det finns en chans till att ta en fika någon dag så ja för hoppningsvis blir det så;) är så GLAD! Den här klippningen är verkligen JAG!
Ska lägga upp en bild i morgon:)
/ma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0