ÖVA UPP ER KUK GRABBAR!

Lite bilder från Valborg kommer upp nu, en sak! Jag skiter fullständigt i vad ni som läser min blogg tycker och tänker om att jag då och då skriver detaljerat om vem jag har haft sex med och hurvida det var bra eller inte. DETTA ÄR MINN BLOGG! Jag väljer att skriva om det jag vill och känner, jag gör det för min egen skull och inte för någon annans!

Jag har min älg bok, men den används inte lika mycket längre, jag är inte mindre värd respekt än någon annan här!

Ni killar borde för fan tänka på hur ni är mot tjejer, vad säger ni om att gå ut och ha lite sex och öva upp eran SNOPP så ni lyckas få upp den nästa gång?? Annars råkar ni ut för mina tänder och det är inte lika trevlig! Det kan jag LOVA!

Ang Valborg så låg jag, jag fick alltså Snopp! Ja det var riktigt bra måste jag säga, men fortfarande så finns det bara EN som vet hur man får mig att bli vild och tokig, och det är du Matte,
 resten av er borde ta och öva upp eran sexuella del! Jag skiter fullständigt i om ni hatar mig eller inte, jag är fortfarnade värd er RESPEKT! Vi är alla människor som behöver SEX för att må bra, JAG ÄSLKAR för första gången sex på snart ett år.
Bolmen den skiten fick mig att avsky sex i nästan ett halv år! Öva upp era Snoppar innan ni sätter den i mig!
/ma

Kommentarer
Postat av: L

HAHAHA mitt skrev!

2009-05-02 @ 11:30:17
URL: http://utandinluft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0