sas hotel

Sitter just nu på sas raddison på sveavägen. Pappa har något form av möte och jag flirtar blygt med en medelålders kille som är inne på öl nr 2. Vad kan han vara, någonstans mellan 25-30 år. Ganska så snygg men nej kan inte påstå att han ser lönn fet ut. Han  fick mig att sätta på min ipod, känns mycker mer avslappnande att lysna på min musik är gubb mötet.
Men titta hit då! Oj där tittade han åt mitt håll, skulle alt bra gärna vela gå fram och sticka till han mitt nummer.
Har kopplat på blåtand men jäklar vad många som har på sin! vågar inte skicka något ifall det blir dett mustafa alba 78 år.
Okej det finns ingen här vad jag kan se, majoriteten är män och kvinnor mellan 45-60 år, uppklädda kostym männirskor.
Fan att norrlänningen ska sitta och skymma honom nu,
Okej detta är seriöst spännande! VArför kan inte jag ha en gene bärvar dator?? Måste skaffa mig det om jag kommer in på skolan! måste det ja, okej nu försöker jag fånga hans blick! Det känns inte normalt att jag sitter och ler och slickar mig om mina läppar.
Åh lycka mina cigg! måste röka okej!
/ma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0