till er som är otrogna!

I dag har jag tagit ett utav mina svåraste beslut någonsin. Men känner mig lika svag som jag känner mig stark.
Jag tycker inte det är okej att skicka sex basserade sms och nakenbilder till andra när man är i ett förhållande. Där går min gräns för vad som är att otrogen het.
Jag skulle aldrig vela bli behandlad på det sättet i ett förhållande, jag skulle aldrig vela vara tjejen som litar så innerligt på killen, men som är en skit och är otrogen rakt igenom och oärlig.
Jag skulle aldrig heller vela vara i ett förhållande där killen inte talar om sin osäkerhet till förhållandet att han är osäker och inte vet vad det är han vill, då är det inte värt att avra i ett förhållande när sådanna brister finns. Även fast du nu älskar den mannen så vet du faktiskt inte vad det är han gör för det är bara jag som vet det, jag som är den andra kvinnan som är vidsidan om som en leksak, en leksak som dte är okej att träffa den 3 juni bara för att leksaken i fråga råkar befinna sig i närheten av där din kille bor. Antagligen för att  ert sexliv är såpas tråkigt att det är spännande för din kille att ha en vid sidan om för att kunna leka av sig i bland. Vi vet båda att leksaken aldrig kommer att få din kille att det bara är ett spel från hans sida. Titta på mig, jag är ett levande exempel!

Ställ dig frågan själv är det okej att din kille/tjej skickar ett sms till ngåon annan där han/hon skriver; vill ha din hård/våta fitta/kuk nu i min, längar tills du kommer 3 juni, vad vill du att vi gör då?;) Och dessutom skicka en bild på sin egen orgasm?
 nej det är inte okej, det är att VARA otrogen!
Den jag tycker att mest synd om är offret, dvs partnen i förhållandet som inte har någon aning om vad den andre skriver och gör. Dessutom håller inte ett förhållande i längde om man bara träffas på helgerna, det kommer aldrig att hålla!

Varför inte bara lämmna och gå vidare? Det finns en tjej/kille som är mer värld dig en svinet du är tillsammans med.
Det spelar igen roll om han lovar att förändra sig eller inte det kommer inte att hända förens han/ hon själv har mognat, och mognat det kommer att ske när ni ahr gjort slut med varandra och ni båda har gått vidare. Det går inte  att ta tillbaka gång på gågn och förlåta, livet går vidare!
Du är mer svag om du stannar kvar i det förhållandet.

Jag är skit förbannad nu och i morgon kommer de upp ett till inlägg om just det här, var så säker på det!

/ma

Kommentarer
Postat av: L

<3

2009-05-15 @ 11:34:16
URL: http://utandinluft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0