mina sms läggs ut här och nu!

NU kom jag på vad det avr jag skulel blogga om!

Tänkte lägga ut lite sms som jag inte har mage att radera innan jag ahr skrivit dom här!

Nina och jag brukar ha roliga sms dialoger,
1augusti 2008
Hello my name is inha and i like nippels


vi hade skit kul åt det under veckan på västkusten:)


Tomas min terapeft skickar uppmuntade sms när jag inte orkar med gruppen;

Bra gjort att komma till gruppen tänkte på det,
när jag åkte hem!

Sen händer det att man får sms av bästis mamma vilket är jätte gulligt:)

Tack för bullarna! du e en toppen tjej!
Glaad!

Sen har man råkat skrämma upp killar genom att tala om att man har gjort dom i The sims och även skaffat barn med dom, vilket har resulterat i; är du med barn??
Vilket svaret har blivit; så du vet då hur du ska göra när (han) har blivit singel igen, hihhi

och ja jag brukar ha svar till det mesta!

Så kommer man till Syrran som då och då skriver:
Ma! Jag har bokat in dig som hundvakt nästa
ons och torsd till 14 eller så länge som du sa att du kunde!
Funkar det? Hann inte bada nuss, blev försent och kallt ute.
Jag gör det i morgon:-)

detta är ett standard sms som då och då dyker upp på sena kvällen.
Jag älskar deras stora hund, min I Stone!

Vissa sms man får från en viss person brukar fråga vad man har på sig, roligast är om jag har mina rosa gris-byxor och min skabbiga kofta som jag inte vill att någon ska se mig i..älskar att svara då=)
och sen då får man som svar att han nog skulle tycka jag var sexig så..hihi

Under dom senaste 2-3 veckorna har jag och M haft fråge dagar då vi har frågat en jävla massa frågor! Så som udda frågor till rikitgt bra frågor:)
Och bara så ni vet så tycker han att jag är SEXIG! och het!
och där tog mitt ego över...
Jag vill känna din heta kropp emot min...tralallala

Och ibland händer det att jag får lätt avklädda bilder och ja jag har kvar dom i min mobil;)
och det som blir extra spännande är när denna kille lägger in bilderna på sin dator(inget snusk på mig!!)
bara för att exet inte ska se att dom finns, spännande;)

och nu skrattar jag! men det känns liite för privat för att lägga ut just det smset, men det har hänt att jag ahr lämmnat kvar underkläder hos någon nere i Västergötland bara för att retas! Och vet ni? personen har kvar dom:)
och sex sms är alltid lika kul och spännande att få! Och det händer OFTA!!

och lika kul är det att terra alla upptagna killar;) det är jag expert på!! Sen är det även lite kul at killarna då planerar vad dom ska göra den dagen dom blir singel, för då jävlar är jag den första!!
tyvärr så har jag lätt för att bli kär vilket nästan alltid resulterar i att jag blir sårad och riktigt knäckt:(

Och ja det finns en person just nu som jag fortfarande vill ha med till norge/fjällen som kan åka bräda...hmm undrar vem det kan va??

Men nu är det tid för middag kommer med ett inlägg senare i kväll:)
/ma









Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv: Nej jag är inte alls duktig på design. Brukar ta hjälp av designadinblogg.se. Han har bra förklaringar och guider :)

2009-05-03 @ 22:49:06
URL: http://www.nolow.se
Postat av: ilovemondays , ♥

Hej & Välkommen till min blogg där jag skriver om det som faller mig in, läs min senaste skrivelse och säg vad du tycker! :

Är Blondinbella verkligen för Sverige, unga människor?

Eller är hon bara en bortskämd stureplansbo som får allt hon pekar på?

2009-05-04 @ 12:50:53
URL: http://ilovemondays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0