Utkast: Feb. 1, 2011

Vet inte vad det är som gör det så svårt och som gör att det tar så emot att slöpa sig i väg till skolan. Anatgligen är jag för bekväm med att vara hemma.
Jag gick upp i tid i dag hann göra mig ornding rasta vovven men ändå tog det totalt stopp när jag skulle i väg kunde inte, ville inte vågade inte. Kände panik över att jag inte beställt kursböcker än, kände panik över att jag inte varit på naturkunskapen sista 2 veckorna..mailade i väg och sa att jag fått flunsan 20 min innan lektionen började. Har klickat hem böckerna nu och bettalade extra för att få böckerna innan veckan är över.
Hoppas bara det är rätt upplaga av böckerna nu att det inte är fel för då lär det bli ännu mer panik..
Sitter som i ett vakum nu vågar itne ringa någon kommer skämmas när Jonas ringer sen och frågar hur det var i skolan och jag med skamen säger att jag inte gick dit att jag inte vågade, att jag fick panik i kroppen. Ingen attack men tillräckligt med panik för att inte komma i väg.
Nu vet jag inte vad jag ska göra resten av dagen lär nog sova två timmar lite senare för att orka jobba ikväll och vara pigg då.
Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0