nytt liv ny bostad är det så det ska vara?

För första gången i hela mitt liv har jag min alldeles egna bostad. helt ensam alone men har en underbar hund som jag försöker få att trivas här med mig. Men i nuet så är jag helt själv jonas gick precis hem till sig. Tänk att 1,5 års relation är över, slut. För min del är det slut fenito men för jonas del så vet jag inte alls hur det är.
Känns jätte konstigt men skönt lättsamt men svårt att andas och svårt att smälta allt. 
Och i morgon börjar jag nytt jobb , blir spännande att se hur det går.
Nu är det nog på tiden att ta fam kläder och fixa allt som ska fixas innan kvällens fest drar i gång. Dricka med måtta, ska iaf försöka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0